4 Eylül 2010 Cumartesi

Fenerbahçe Ülker´in Euroleague Macları NTVSpor´da !!!


Takımımızın ve Doping Pilsen hariç (Skytürk veya Onun şifreci kanalında) diğer takımarın maçları bu sezon NTV SPOR'da.
Böyle bir haber çıkmıştı 1 hafta önce ama kanaldan resmi bir açıklama gelmesini bekledim.Malum şifreci vampir kanal kolay bırakmaz diyordum.
 Biraz önce NTV SPOR'da tanıtımlarını gördüm ve tamamdır bu iş dedim.
Çok sevindirici bir haber.Teşekkürler NTV SPOR diyorum.
Yalnız şu molalarda reklam işini abartmasalar hiç fena olmayacak.Tamam bu yayınların bir maliyeti var ama açık ara tüm kanallar içinde reklam departmanı en iyi çalışan,reklam ve sponsorluk konusunda çok başarılı NTV grubudur.Maliyetleri çıkarıp fazlasıyla kar ettiklerini düşünüyorum.
 Wimbledon turnuvasını yayınladıkları zaman Fatih Altaylı maçları saatlerinde vermedikleri konusunda sert bir eleştiri yazısı yazmıştı.Fuat Akdağ sponsorlu programlarımızın yoğunluğundan oluyor diye cevap vermişti.
 Şimdi yayınları anlatacak spikerler de önemli.Murat Murathanoğlu anlatmalı bizim maçları.Tiz sesli İsmail Şenol'u hiç beğenmiyorum.Yorumcu konusunda sorun yok.Kaan,İhsan ve Murat Özyer olabilir.Özellikle Murat Özyer'in esprilerini çok beğeniyorum.İsmail Şenol ile birlikte anlattıkları maçlarda yaptığı esprilerle Özyer,İsmail Şenol'u bile çekilir hale getiriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder