4 Ocak 2012 Çarşamba

TARAFTARA HAK ETTİĞİNİ VERMEK !!!!!!


Evet gün geldi çattı ,yeni salonumuz FENERBAHÇE ARENA açılıyor. Benim gibi binlerce kişi sabırsızlıkla bu anı bekledi. Anadolu yakasında oturanlar için yıllardır Abdi İpekçi de oynanan maçlar bir çile olmaktan öteye gitmedi , Sinan Erdem biraz daha ulaşım açısından kolay olsada o köprüyü geçmek gerçekten çok zor , haa bu söylediklerimden şu algılanmasın FENERBAHÇE tarafratı sadece KADIKÖY ve çevresinde değil elbet İstanbul'un heryerinde var ama KADIKÖY bizim evimiz.
Aylarca önünden geçtik, resimler çektik gıpta ile baktık ettik sonra ilk şok dalgası geldi ..
***salonda ÜLKER SPORTS ARENA logosu vardı sadece , bu klübün sahibi büyük FENERBAHÇE taraftarı tabiki sessiz kalamadık ve gerekli tepkileri koyduk , sonra ne oldu hemen 20 gün içinde FENERBAHÇE amblemi salona koyuldu.
BAŞTA NEDEN KOYMADINIZ diye adama sorarlar dimi ??

***sonra yine büyük beklenti içinde olduğumuz kombine fiyatları açıklandı , ikinci ŞOKK.
haaa gittik aldık orası da ayrı mesele , fiyatlarında pahalı olacğaını bekliyordum ama bu kadar da tahmin etmemiştim işin açıkcası . ama taraftar da ciddi bir talep içinde gitti aldı biletleri yine klübüne sahip çıktı 4-5 bin civarı bir kombine satıldı.

***sadece 3 temmuz 2011 den bu tarafa değil bizler ebediyen bu klübe maddi manevi en büyük desteği vermiş taraftar kitlesiyiz.3 temmuzdan sonra da bu destek her iki açıdan da hat saffaya kadar çıktı , herkes bütçesinin son demine kadar yapılaması gerekenleri yaptı

SONUÇ:yetmez biraz daha lazım , hatta maaş kartlarınızıda verin.
Futbola git , basketbola git , voleybola git ,
bilet al al al al , forma al , kart al , ürün al ,

al al al da karşığı ne olacak ? 700 lira asgari ücretin olduğu, gayri safi milli hasılamızın yerlerde süründüğü bir zamanda FENERBAHÇE -EFES maçının bilet fiyatları aşağıdaki gibi açıklandı

1. Kategori - 67.50 TL
2. Kategori - 39.00 TL
3. Kategori - 22.75 TL
4. Kategori - 17.50 TL

vay vay vay . helal olsun ,
bizde hıyarlık hak ediyoruz sonuna kadar hak ediyoruz , çok sevdiğim bir dostum söylüyor
size müstahak kardeşim , adamlar yapıyor sizde alıyorsunuz , onlarda yapmaya devam ediyor.

bu nasıl bir fiyat mantalitesidir anlamak mümkün değil , zaten sen kombinede saha görüşü açısından satılabilecek en güzel yerleri satmışsın , geri kalan biletler için böyle bir fiyat ne mantıkla açıklanabilir.
bir öğrenci , bir dar gelirli vatandaş bu salona maç izlemeye nasıl gelecek ?
çalışan herkes ayda 2-3 bin lira maaş mı alıyor.
öğrenci adam annesine her hafta 50 tl ver basketbol maçına gitcem , 50 tl ver futbol maçına gitcem 30 tl ver voleybol maçına gitcem ? mi desin nasıl desin , o anne baba o parayı nasıl versin

yazık çok yazık , Fenerbahçe halkın takımıdır,
halkın içinde ÇALIŞAN , ZENGİN ,FAKİR , ÖĞRENCİ ,İŞÇİ vb herkes vardır ama bu zihniyetle FENERBAHÇE halktan koparılmaya çalışılmıştır. sadece bugünlük bir durumda değil yıllardır süre gelen bir sürecin meyvelerini yaşıyoruz, oldu olacak salonu BAĞDAT CADDESİNE yapsaydımnız kesin o zaman gelen giden daha çok olurdu hemde bilet fiyatlarını min 50 tl den başlatır 200 tl ye kadar satardınız.

bende kombine aldım verdim bir miktar para ama bu aldık diye yapılan yanlışlıklara susalım tepki dahi vermiyelim anlamına gelmesin.

Yazımı Fenerbasket den sevdiğim bir kardeşimin Erdenay Güler'in şu serzenişi ile kapatıyorum

''
Abi ben öğrenciyim,benim gibi nice insan var.Bu maçın en ucuz bileti 17.50 TL.Kuvvetle muhtemel sezonun geri kalan maçları da böyle olur.17.50 TL'yi verdim diyelim.Ulaşım için en az 10 TL harcamam gerekecek.25-30 TL'ye patlayacak bir maç.Yahu benim hiçbir gelirim yok,hala okuyorum.20 yaşında adaömım çıkıp da anamdan babamdan her hafta para isteyecek yüzüm de yok.Biraz düşünsünler bizi ya Allah aşkına biraz düşünsünler.Gidemediğimiz her maç için içimiz yanıyor zaten.Sevdamıza bilet fiyatlarıyla gölge düşürmesinler.Şu fiyatlarla benim o salonun önünden geçmemin mümkünatı yok.''

herkese saygı ve sevgiler.
saygılarımla
Cem AĞRAK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder