3 Temmuz 2013 Çarşamba

Zeljko Obradoviç Fenerbahçe Ülker'de !!!!!

  

 Son 2 sezonki hüsrandan sonra 'taraftarla şube'nin bağları'' küçülme olacak lafları ile iyice kopacakken diğer yandan Obradoviç,İvkoviç geliyor lafları ile ''durun 1 dakika'' az sabır modundaydık.
  Aşağı yukarı 1,5 - 2 Ay kadar önce ''Obradoviç ile Prensip'te Anlaşıldı' duyumu bana gelmişti ve Twitter'da paylaşmıştım.Arada biraz maddi açıdan fark ve kontratlı yabancıların gönderilmesi ve yeni transferler için bütçe konusundaki görüşmeler devam ediyordu.Bu görüşmeler 2 kez kesildi ancak sanırım Obradoviç'in masasındaki ''en geçerli ve rasyonel teklif'' bizden gelmiş olsa gerek ki dün önce gayri resmi sonra resmi açıklama ve bugünkü imza ile ''belki de kimilerine göre bir rüya'' gerçekleşmiş oldu.
  Öncelikle kendisine ve kulübümüze Hayırlı olmasını aynı zamanda başarılar diliyorum.

Elinde sihirli değnek yok.Kendisine diğer kulüplerde yaptığı ve marka olmasını sağlayan başarıları için her türlü imkan sağlanmalı - ki zaten bu söz verilmiştir - .
 Yani istediği oyuncu transferleri,teknik ve idari yapıda isterse değişiklik,işine karışılmaması,taraftar coşkusu ve desteği ile oynamaya ve başarılara alıştığı için bu ambiansın yaratılması için salonda gerek kombine fiyatlandırılması ve taraftar gruplarının konuşlandırılması gibi icraatlar da yapılmalı.

  Teknik kadro ile ilgili zaten ekibini getirecektir.Gönlüm İbrahim Kutluay'ın da teknik veya idari staf'a katılması.Geçmişte yaşanmış kırgınlıklar geride bırakılmalı artık.
  Mirsad'dan da ''Dış İlişkiler Sorumlusu'' titrinin dışında daha aktif-efektif görev beklenmeli.
Aslında kendisi ''sahalara dönmek istiyormuş'' ya :)) Evet,bugün imza töreninden sonra bir taraftarın ''Geri dön'' sözüne ''Başkan'a söyleyin'' demiş.Başkan'a sorulduğunda boş ver gibisinden elini sallamış :))

Kemal Dinçer istifa etti biliniyor.Bugün imza töreninde Nedim Karakaş'ın da olmadığı orada  bulunanlar tarafından söylendi.Acaba O da mı bıraktı diye düşünüyorum ancak Başkan'ın en büyük destekçilerinden olduğu için ihtimal vermiyorum.Her şey olabilir tabii.
    Bu iki profesyonelin de rakamları burada yazmayayım epey dolgun maaş ile görev yaptıkları söyleniyordu bu da bir not.
  
  Açıkcası 2 yıldır ''kaybettiğimiz heyecanımız'' geri geldi :)) Basketbolu çok seviyoruz,Fenerbahçe Basketbolunu ise çok çok seviyoruz.Haliyle de bu hamle fazlasıyla moralimizi,heyecanımızı arttırdı :))
  
  Obradoviç gibi bir ''Efsane'yi,Marka''yı' anlatmak hem gereksiz hem çokta zor.
Kariyeri ile ilgili şu bilgileri buraya geçmemiz bir nebze yeter ;

 Bunun dışında Obradoviç ile ilgili daha detaylı ve güzel yazı yazmak bizi aşardı.
   Bizden çok daha bilgili,bu işe gönül vermiş arkadaşların yazılarını 2 gündür blog ve sitelerinde okuyup bilgileniyoruz zaten.O yüzden bu yazıları kaynak belirterek buraya alıyorum en doğrusu bu :))


Zeljko


Yeni Dönem: Zeljko Obradovic


Zeljko Obradovic


My Name Is Obradovic...


Kupaların efendisi: Zeljko Obradovic


İbrahim Kutluay'ın NTV SPOR'da yaptığı konuşmayı da alalım ; 

Kutluay: “Obradovic için geç kalındı”

“Bu transfer geçen yıl yapılabilirdi, bence bir yıl geç kalındı. Sonuçta iki taraf da kaybetti gecikerek.
Çok agresif, kazanmaya endeksli, takım kurgusunu çok iyi yapan, sezon içinde oyuncu değişikliğine gerek duymayacak kadar iyi kadro kuran, oyuncusunu motive eden müthiş bir koç. Dünyada 3 antrenör varsa bence biri o. Basketbol felsefesi, oyunu okuması, maçın momentumunu değiştirme açılarından mükemmel.
Fenerbahçe Ülker'de kadro zafiyetleri var. Obradovic'in kafasına uymayan oyuncular olduğunu düşünüyorum. Ancak Avrupa'daki birçok oyuncu Obradovic ile çalışmak adına daha düşük rakamları kabul edebilirler.
Hakemler üzerinde de etkisi var. Tabii ki zorlu bir süreç yaşayacak ama kariyerinde ilk sezonlarında şampiyon olmuş bir koç.
Çok sert gözükür ve detayları ister. Antrenmanları zorludur. 27 yaşında onunla çalışmaya başladım. 2.5 saat topu potaya atmadan, ‘3 santim sağda durdun, 5 santim önde durdun’ detaylarına kadar çalıştırırdı. Obradovic ile oynarken bana hazırladığı pozisyonlar sonucu en rahat sezonumu oynadım.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder